Kako kupovati

1. Naručivanje proizvoda

Željeni proizvod ubacite u Korpu tako što ćete kliknuti na dugme Dodajte u korpu. (Uvek možete da kliknete na ikonicu x i poništite ono što ste ubacili u Korpu.) U gornjem desnom uglu kliknite na ikonu korpe – otvoriće vam se prozor na desnoj strani ekrana. U njemu kliknite na dugme Naplata i otvoriće vam se obrazac za kupovinu koji treba da popunite. (Ili: ako ste već u Korpi, onda u donjem desnom uglu kliknite na dugme Nastavite plaćanje i otvoriće vam se obrazac za kupovinu koji treba da popunite.) Kada naručite proizvod, na mejl će vam stići poruka sa potvrdom i detaljima porudžbine.

2. Rokovi isporuke i dostava

Sve pošiljke šaljemo kurirskom službom D Express na teritoriji Srbije. Porudžbina stiže na vašu adresu u roku od 1-2 radna dana. Troškovi dostave iznose 180 dinara. Dostava je besplatna za iznos preko 2.000 dinara. Ukoliko vaš iznos prilikom naručivanja iznosi više od 2.000 dinara, kliknite u obrascu za naručivanje na opciju “Besplatna dostava”.

3. Način plaćanja
Pouzećem:
Naručeni proizvodi plaćaju se pouzećem, pri isporuci pošiljke. Molimo Vas da pripremite tačan iznos otkupnine da biste izbegli moguće komplikacije oko vraćanja kusura.
Uplata na račun:
Novac uplaćujete na tekući račun Dokaz izdavaštva. Plaćanje se vrši uplatnicom – u pošti/banci ili putem vašeg online bankovnog računa ukoliko ga posedujete. Nakon što od banke dobijemo potvrdu o evidentiranoj uplati, sledećeg radnog dana vam šaljemo porudžbinu i ona vam stiže u skladu sa rokovima isporuke.
Podaci za uplatnicu:
– broj računa na koji uplaćujete novac: 265-6180310000709-70
– primalac: Dokaz izdavaštvo, Palmira Toljatija 4, Beograd
– svrha uplate: naziv knjige koja se poručuje
– šifra plaćanja: 289 (ako ste fizičko lice) ili 221 (ako ste pravno lice)

4. Reklamacije
Reklamacije se mogu podneti isključivo u slučaju kada je isporučeni proizvod oštećen, nekompletan ili ne odgovara specifikaciji porudžbine. Reklamacije slati na [email protected] Nakon što primimo vašu reklamaciju, ona će biti razmotrena i u roku od tri radna dana od podnošenja reklamacije kupac će biti obavešten o ishodu reklamacionog procesa.

Ukoliko imate bilo kakvih dodatnih pitanja ili nedoumica, pišite nam na [email protected]